Vakantie...! - Reisverslag uit Oostrum, Nederland van Dennis en Mieke - WaarBenJij.nu Vakantie...! - Reisverslag uit Oostrum, Nederland van Dennis en Mieke - WaarBenJij.nu

Vakantie...!

Door: Mieke en Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Mieke

28 December 2012 | Nederland, Oostrum

Hoi allemaal!
En het is zover. Nog 1 nachtje slapen en dan vertrekken wij richting Down Under, Australia. Nog nooit hebben we ons zo relaxed op een vakantie voorbereid geloof ik en dat leidde er ook toe dat we een paar weken geleden nog de laatste tussenstops in hotels geboekt hebben. We kwamen er dan ook een paar maanden geleden achter dat een hotel vinden op 31 december ook iets lastiger was, dan we hadden gedacht. Dit heeft als gevolg dat wij geen minuut zullen missen van de indrukwekkende nieuwjaarsnacht en we in de vroege ochtend richting het vliegveld gaan voor onze volgende vlucht (oftewel, er was geen hotel meer te vinden in onze prijsklasse en die reikte op een gegeven toch aardig ver).

Het plan is dus om na een dag en nacht Sydney door te vliegen richting Hobart, Tasmanië om daar de volgende dag ons campertje op te pikken en lekker het eiland rond te touren in een kleine 2 weken. Daarna zullen we naar Melbourne vliegen om daar met onze Hippie Camper verder richting Sydney te rijden. Van Sydney vliegen we naar het midden van Australië om daar Ayers Rock (Uluru) te bekijken (die rooje steen) en dan vliegen we via Sydney weer naar huis. Als het goed is verzekerd van mooi weer en allebei inmiddels wel toe zijnde aan vakantie gaat het morgen beginnen.

Wij wensen jullie in ieder geval allemaal een hele goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2013.
Heel veel groetjes Dennis en Mieke

• 28 December 2012 - 21:28

Lucie:

Ha samen,
    Heel veel plezier saampjes en let goed op mekaar:) Hele mooie en bijzondere vakantie gewenst, doe de kangaroes de groeten. Geniet ervan, het is jullie gegund!
    Groetjes uit Nijmegen, ook van Robert.

• 29 December 2012 - 13:43

Bernadette En Ger:

Hoi Dennis en mieke
    Bij deze wens ik jullie een hele fijne vakantie en een goede reis naar Australie .
    En alvast een heeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig nieuwjaar. En ga vooral genieten van alles awt je te zien krijgt.
    Groetjes Pap mam en een poot van Max

• 29 December 2012 - 17:08

Mark:

Veel plezier daar luitjes! En alvast een hele goede jaarwisseling.

• 30 December 2012 - 13:17

Jan En Ann:

Hoi Dennis en Mieke, Veel plezier in Australie en tot volgende jaar!

• 30 December 2012 - 16:30

Martijn:

Hey Dennis en Mieke,

Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn, vast super! Een goede roetsj daar in Sydney ;-)

• 30 December 2012 - 17:40

Ruben En Jacqueline:

Wij wensen jullie een super vakantie toe en een hele goeie nieuwjaarsnacht! We zijn benieuwd naar jullie reisverhalen! Veel plezier!

groetjes Ruben en Jacqueline

• 31 December 2012 - 16:27

Dave En Angelique:

Hoi hoi Dennis en Mieke,

Even gauw een mailtje van ons, nu we al onze twintig vingers zeker nog hebben. Hopelijk houden we die ook, en dat gaat vast lukken als Dave niet te gevaarlijk doet, hihi.
    Jullie reis is inmiddels begonnen. Wat gek is dat toch altijd, als je ineens kilometers verder in een geheel nieuwe omgeving bent waar alles anders is. Het eerste wat ik (Angelique) altijd denk is: "Wow, .. uur geleden zat ik nog thuis op de bank! En .. uur geleden waren we nog in Nederland." Hebben jullie daar ook last van?

We zijn erg benieuwd of jullie een mooie vuurwerkshow cadeau gaan krijgen, en of het meevalt om de hele nacht het nieuwe jaar te vieren, haha. Maken jullie foto's van de/ jullie omgeving, tijdens de jaarwisseling?

Veel liefs uit Oeldere en tot in 2013!!!

Dave en Angelique

• 01 Januari 2013 - 18:05

Annna En Joss:

Een voorspoedig 2013 en een hele fijne verdiende vakantie in down under.Geniet er van,we zullen jullie belevenissen met veel belangstelling volgen.
    Groetjes Uit Eindhoven

• 01 Januari 2013 - 19:01

Joke Selten:

Ha daaro in het zonnetje,
    Voor jullie een mooi begin in het nieuw jaar, genieten maar.......
    Groetjes pap en mam

• 02 Januari 2013 - 15:49

Jan En Ann:

Happy New Year!!! Cheers

• 03 Januari 2013 - 19:18

Janennell:

Ha mieke en dennis,
    een gelukkig nieuwjaar en laat het ook een jaar worden met goede nachtrusten: effe anders dus dan jullie start in Sydney.
    Het reisschema ziet er prachtig uit. Heel veel plezier ... maak er een fijne vakantie van en groetjes uit nuland !

• 03 Januari 2013 - 22:41

Paddington:

When you feeling down go to the river.

• 04 Januari 2013 - 10:34

Esther K.:

Veel plezier in Australië!!